9 jednostavnih načina da smršate bez izgladnjivanja

0
42

Ne morate da se izgladnjujete da biste imali fit liniju, već pratite sledeće savete…

JAK DORUČAK

Izbegavajte niskokalorične cerealije i za doručak obavezno jedite proteine i masti. Kajgana i par kobasica će vas dugo držati sitim i obezbediće vam neophodnu energiju za ostatak dana.

JEDITE VIŠE

To podrazumeva tri užine i tri zdrava obroka. Umesto grickalica jedite bademe koji će ublažiti osećaj gladi i pomoći će u izgradnji mišića.

DIŽITE TEGOVE

Potrebno je ići u teretanu i dobro se preznojiti. Kada ojačate mišiće, ne samo da ćete popraviti svoje performanse već ćete ubrzati metabolizam i tako potrošiti dodatne kalorije.

RECITE NE SKROBU

Namirnice poput paste, belog hleba i krompira će ubrzati proces gojenja. Ako volite da jedete paste, konzumirajte ih umereno i po mogućstvu se opredelite za one od integralnih žitarica. Isto važi i za ostale namirnice bogate skrobom. Uvek pokušajte da nađete zdravu alternativu.

JEDITE U LAGANOM RITMU

Nemojte da jedete brzo, već žvaćite u umerenijem tempu. Tako ćete ostati siti duže vremena.

PREKRŠITE PRAVILO SA VREMENA NA VREME

Ublažite potrebu za hranom koja nije previše zdrava tako što ćete sa vremena na vreme pojesti picu ili omiljeni kolač.

MANJE UGLJENIH HIDRATA

Izbegavanjem ugljenih hidrata najlakše ćete skinuti kilograme. Držanje dijeta nije lako, posebno u početku, ali stvari postaju jednostavnije kad vidite dobre rezultate.

TRČITE INTERVALE

Trčanje u intervalima je mnogo lakše od dugih istrčavanja, a i delotvornije je u pogledu bržeg i postojanijeg topljenja masnih naslaga.

NE PLAŠITE SE MASTI

Ova vrsta nutrijenata će uticati da se osećate sitim, pomoći će vam u kontroli apetita, a na kraju krajeva, masti treba da budu zastupljene u vašoj ishrani.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here