Iskoristite lepotu jutra: Evo kako za dve nedelje postati doživotni ranoranilac

0
foto: pixabay

Neki ljudi smatraju da je jako teško ustati rano, posebno oni koji vole da odspavaju do podne. Neki tvrde da je isto tako nemoguće biti dobro raspoložen odmah ujutro ako ustajete rano. Iako je za mnoge od nas rano ustajanje veliki izazov to ne mora da bude tako teško.

Sve što treba da uradite je da pratite ove savete i za  dve nedelje  ćete postati ranoranilac.

  1. Nađite dobar razlog da ustanete ranije

Pre odlaska u krevet, proverite listu obaveza za  sutradan još jednom. Preuredite svoje planove, tako da najteži i odgovorni zadaci budu i završeni do podneva. Primetićete  pozitivne promene u svojim sposobnostima i produktivnošću jer je jutro najpogodnije za obavljanje poslova.

  1. Zaboravite da postoji dugme za ponavljanje alarma kaoi  „dodatnih 10 minuta“

Da li  to vaš alarm zvoni? Onda ustanite odmah!  Bez izgovora. Naravno, vi mislite da je bolje da odložite za još 10 minuta i  žrtvujete vreme za doručak, ali takav argument ne vodi nikuda. Kao rezultat  pašćete  tzv  fazu „dubokog sna“  i biće vam duplo teže da ustanete  10 minuta kasnije.

  1. Ciklus od četiri sata spavanja jednostavno nije dovoljan

Ujutro ćete se osećati grozno. Garantovano. Apsolutno je neophodno da odete na spavanje u isto vreme svaki dan i da se u isto vreme budite.  Isto tako, noću  treba da spavate ne manje od 6-8 sati. I još jedna stvar: Isto pravilo se primenjuje i za vreme vikenda. Ali ne brinite: iako će biti teško prvih nekoliko dana, zahvaljujući dnevnom režimu, za dve nedelje nećete primetiti nikakvu razliku između radnih dana i vikenda.

  1. Ako ste se probudili malo ranije – skočite iz kreveta

Ako podesite alarm na 6:00, ali ste se probudili u 5:40, ne žalite one “izgubljene” minute. Nema nikakve koristi  da se ponovo uspavljujete. Pokušajte pozitivno da razmišljate umesto toga. „Super, imam još 20 minuta viška! Iskoristiću to da spremim pristojan doručak, pročitam novine ili sredim kosu. “

  1. Ustanite u isto vreme i radnim danima i vikendom

Da, to može da izgleda kao težak zadatak u početku, ali ubrzo će se vaše telo, i što je još važnije- mozak, navići. Možda nećete ni primetiti prelazak. Osim toga, to će vam doneti  nekoliko sati viška vremena .

  1. Skakanje

Pokušajte sa skakanjem odmah po buđenju. Nekoliko skokova će pomoći vašem telu da dobije  energiju. Ako ste u mogućnosti da preskačete konopac, uradite set preskoka odmah po buđenju. Tako ćete pomoći vašem limfnom sistemi u borbi protiv  štetnih toksina koji su nastali tokom noći.

  1. Istezanje

Možete da istežete mišiće dok ste još u krevetu. Izbegavajte brze trzaje već  istezanje  izvodite veoma polako i pažljivo. Pokušajte 5-10-minutne vežbe istezanja ujutru, a uskoro ćete se osećati kao  nikada ranije – pozitivno i puni energije.

  1. Otvorite prozor

Ponekad čak i nakon što ste ustali  iz kreveta,  osećate kao da je vaš um  još uvek u dubokom snu. Otvorite prozor, ili još bolje, izađite na balkon ako je lepo vreme. Udahnite  duboko i iznenada će vam se sve razbistriti.

  1. Pijte po čašu vode

Najbolji način da se pripremi napitak „protiv spavanja”’ je da se u čašu vode doda sok odlimuna i kašičica meda. Popite ovaj jutarnji koktel i osvojite svet!

  1. Doručkujte dobro

Izbegavajte hranu i pića sa visokim sadržajem masti ili šećera jer oni mogu izazvati efekat „teškog stomaka“ , odnosno bićete pospani. Doručak treba da bude ukusan i zdrav u isto vreme. Takva kombinacija će služiti kao veliki početak vašeg produktivnog dana.

Kada posle dvonedeljnog ranog buđenja (i muka koje ćete proći) uvidite lepotu jutra, više nikada nećete poželeti da spavate do kasno.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here