Rešite se lošeg raspoloženja za 15 minuta

0
foto: pixabay

Ako želite da se oraspoložite za kratko vreme, probajte da poslušate neki od saveta koje vam dajemo. Navedeni saveti funkcionišu izolovano, ali ako želite rešiti problem nezadovoljstva najbolje bi bilo kombinovati ih.

Kako biste shvatili šta ne funkcioniše, postavite sebi pitanja:

Šta me zaista muči?
Anksiozni ste i tužni, ali niste sigurni zbog čega? Vratite se unazad nekoliko sati ili dana. Vraćajte se mislima unazad sve dok ne otkrijete ono što zaista leži ispod vašeg lošeg raspoloženje, umesto na primer, da okrivljujete vozača u susednom automobilu.

Izbegavam li nešto?

Lakše je upirati prstom u neljubazne prodavačice nego neljubaznog dečka. Ako nikako ne možete doći do korena problema zapitajte se da li postoji nešto što ni sami sebi ne želite priznati. Možda postoje neki problemi koji su se nagomilavali mesecima? Ako samo i priznate što je pravi problem već ćete osetiti veliko olakšanje, pre nego ga i pođete rešavati.

Fokusirajte se na disanje:

Duboko udahnite 10 puta. Disanje može ponovo vratiti ravnotežu u nervni sistem.

Napravite grafikon tortu.

Nacrtajte krug i kreirajte kriške koje će predstavljati sve stvari koje vas nerviraju. Sam čin predstavljanja briga  vizuelno će ih razjasniti što će pomoći da probleme lakše identifikujete, a samim tim i rešite.

Pronađite mirno mesto:

Najbolje bi bilo pronaći mesto gde možete potpuno isključiti sve ono što vam stimuliše mozak.

Ometajte se:

Kada ste uočili problem, pronađite nešto što će vam skrenuti misli. Posetite zabavnu web stranicu, odnesite rublje na pranje, operite sudove … To će vam pomoći da se smirite. I dok se vi na svesnom nivou bavite nečim potpuno drugim, mozak će procesuirati informacije, te ćete se s problemom moći bolje nositi kada mu se vratite.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here