foto:wikipedia

Sokobanja je u prvih šest meseci imala više od 18.000 posetilaca, čime se, zajedno sa Vrnjačkom banjom, svrstala među dve najposećenije banje u Srbiji, pokazali su podaci Republičkog zavoda za statistiku.

Turistički radnici i predstavnici lokalne samouprave istakli su da broj gostiju u tom banjskom centru raste iz meseca u mesec, tako da će ova godina za Sokobanju biti bolja i od prošle i od pretprošle godine.

– Posećenost je posebno bila dobra u avgustu, stalno se tražio krevet više, a banjskim šetalištem se maltene nije moglo proći od gostiju – izjavio je za agenciju Beta predsednik Skupštine opštine Sokobanja Dragan Jeftić.

Iako je turistička sezona u Sokobanji još u punom jeku, rukovodstvo opštine, prema Jeftićevim rečima, uveliko planira aktivnosti koje naredne godine treba da privuku što veći broj turista.

– U planu je formiranje Sportskog centra Sokobanja koje bi upravljao sportskim terenima u banji i koje bi radio na tome da ovde na pripreme dovede što veći broj sportista – istakao je Jeftić.

On je naglasio da pored dve sportske hale i stadiona „Bata Nole“, Sokobanja može da ponudi sportskim klubovima i korišćenje pet odličnih, nedavno izgradjenih travnatih terena na „Podini“.

– Dovođenjem sportista na pripreme mogli bi da produžimo turističku sezonu sa leta i na proleće i jesen – kazao je Jeftić.

Prema njegovim rečima, Sokobanja odavno više nije mesto u koje dolaze samo osobe kojima je potrebno lečenje, već je sve više mladih i porodica sa malom decom.

– Upravo za takve klijente planiramo nove sadržaje na izletištima, a u planu je i obnova postojećih dečijih igrališta. Otvaranje akva-parka pokazao se kao odličan potez, njegova posećenost ovog leta iznosila je 2.500 do 3.000 ljudi dnevno – kazao je Jeftić.

On je istakao da bi u narednom periodu trebalo da bude pobojšana i ponuda hotelskog smeštaja.

– Hotel „Sunce“ je prodat iz stečaja i očekujemo da investitor uloži značajna sredstva kako bi postao elitni hotel. Hoteli „Zdravljak“ i „Turist“ do kraja godine će izaći na tržište i nadamo se pomoći države u pronalaženju stratškog partnera za njih – izjavio je Jeftić.

Direktor Turističke organizacije Sokobanja Ljubinko Milenković izjavio je da bi upravo otvaranje novih hotela podiglo turističku ponudu Sokobanje na viši nivo.

-Sokobanja ima oko 12.500 ležajeva u privatnom smeštaju, ali su svi objekti manjeg kapaciteta, maksimalno do 50 ležajeva. Banji nedostoje pet do šest hotela sa 80 do 150 ležajeva – rekao Milenković.

On je istakao da Sokobanja ove godine prednjači u Srbiji po broju objekata u kojima turisti usluge mogu da plate besplatnim vaučerima koje izdaje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

– Besplatni vaučeri i akcija „Moja Srbija“, kao i odlična saradnja sa Turističkom organizacijom Srbije značajno su uticali na povećanje broja turista u Sokobanji. Angažovanje Turističke organizacije Sokobanje takodje daje daje dobre rezultate – kazao je Milenković.

Prema njegovim rečima TO Sokobanja nedavno je potpuno reorganizovala destinacijski veb sajt i prevela ga na pet stranih jezika, njeni zaposleni agnažovani su tokom godine na brojnim sajmovima turizma u zemlji i inostranstvu i aktivno rade na oglašavanju turističke ponude Sokobanje.

IZVORblic
PODELI

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here