UZ PRAVU NEGU IZGLEDAĆETE PET GODINA MLAĐE

0
foto: pixabay

Koža vremenom gubi svoju elastičnost i počinje da pokazuje bore i druge znake starenja. Međutim, ako napravite samo ovih 5 malih promena izgledaćete 5 godina mlađe očas posla.

Zaboravite na šećer

Uzalud trošite novac na kreme jer ako vam je ishrana prepuna šećera možete da zaboravite na mladoliki izgled.

Ne samo da šećer negativno utiče na naše zdravlje, već može da pravi i velike probleme sa kožom.

Šećer dovodi do porasta nivo homrona insulina, što zauzvrat može da poveća proizvodnju testosterona koji doprinosi pojavljivanju akni, a čini i da koža gubi elastičnost.

Ne preskačite zdrave masti

One su neophodne za zdravlje našeg srca, mozga i očiju.

Ali važno je da u pitanju budu omega 6 i omega 3 masne kiseline jer ona igraju ključnu ulogu kada je u pitanju struktura i izgled naše kože.

Postarajte se da barem jednom nedeljno u vašu ishranu ubacite masne ribe kao što su skuša, sardina ili losos, a rešenje mogu da presdtavljaju i suplementi.

Magični molekuli

Antioksidansi štite kožu ograničavajući stvaranje slobodnih radikala koji oštećuju naše ćelije kože i dovode do stvaranja jasnih znakova starenja.

Jedan od najmoćnijih antioksidanasa je vitamin C koji na mnoge načine čini da izgledamo mlađe, pogotovo kada je koža u pitanju.

Obratite pažnju na cink

Cink igra nekoliko važnih uloga u organizmu, a njegov manjak u organizmu može dovesti do problema sa kožom.

Potreban nam je za normalan rast ćelija i smatra se jednim od najvažnijih nutrijenata koji doprinosi našoj lepoti.

Pokušajte da u ishranu uvrstite više jaja, graška i semenki bundeve.

Proteini

Proteini su ključni za popravku tkiva i izgradnju novih slojeva kože.

Svakoj ćeliji je potreban protein kako bi ostala u životu, a važan je i za zamenu istrošenih ili mrtvih ćelija.

Devojkama je dnevno potreban 1 gram proteina na kilogram težine, pa ako ste teški 60 kilograma, gledajte da svakoga dana unesete 60 grama proteina. Ovu količinu sadrži par pilećih grudi, četiri jajeta ili tri šolje kuvanog sočiva.

U slučaju da jedete meso, ribu ili druge namirnice životinjskog porekla onda unosite dovoljnu količinu.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here