ZALOGAJI DANA: Laka letnja užina

0
foto: pixabay

Ako vodite računa da se zdravo hranite ili prosto želite da sredite liniju za kupaći kostim, to ne znači da je neophodno da se izgladnjujete.

Nutricionisti smatraju da je najzdravije jesti lakšu hranu više puta dnevno, a evo nekih predloga za ukusnu letnju užinu koja će vas zasititi, ali ne i ugojiti!

PEČENI PARADAJZ

POTREBNO JE:

2 paradajza, pola kašike maslinovog ulja, pola kašike peršuna, 1/2 kašike origana, 1/2 kašike sušenog bosiljka, 1/2 kašike ekstrakta belog luka, 2 čena izmrvljenog belog luka, 150 g nemasnog feta sira

PRIPREMA:

Stavite polovine paradajza u posudu za pečenje i prelijte maslinovim uljem. Podelite peršun, origano, bosiljak, beli luk i svež i u prahu tako da na svakoj polovini paradajza bude pomalo. Zatim prekrijte folijom i pecite na 250 stepeni 20 minuta, pa tri minuta pre nego što izvadite jelo iz rerne sklonite foliju da se sir malo zapeče. Kada sir dobije zlatkastožutu boju, jelo je spremno za serviranje.

MINI-SALATA

POTREBNO JE:

12 čeri paradajza, 70 g sveže mocarele, kašika seckanog svežeg bosiljka, kašika balzamiko sirćeta

PRIPREMA:

Iseći čeri na polovine, pa zatim i sir na komade slične veličine. Sve sastojke izmešati u činiji i servirati.

GRATINIRANI PARADAJZ

POTREBNO JE:

600 g paradajza, 40 ml ulja, 40 g rendanog parmezana, 12 g svežeg začinskog bilja po ukusu – bosiljak, timijan, so

PRIPREMA:

Operite paradajz i svaki presecite napola, pa polovine grilujte na zagrejanom roštilju ili teflonskom tiganju sa sasvim malo ulja. Potom svaku polovinu paradajza pospite začinskim biljem i rendanim parmezanom i složite ih u pleh i kratko zapecite u rerni u kojoj je uključen samo gornji grejač.

IZVORalo.rs
PODELI

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here